Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 24 juli 2012

Dotting Flowers

Dit is de eerste blog die over een hele simpele nail-art gaat. Voor deze nail-art heb ik lekkere zomerse kleurtjes gebruik. maar dit kan ook met donkere kleuren. Het is maar net wat je zelf het mooiste vind. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van China Glaze - Kinetic Candy, China Glaze - Electric Beat, Flormar Neon Color - N014, Paris Memories #230, Catrice - Birdy Reloaded! en een dottingtool (hier kun je ook een sate prikker voor gebruiken).





Als eerste heb ik de nagel in zijn geheel gelakt met Kinetic Candy en ik heb hier 2 laagjes voor gebruikt zodat het goed dekt. Daarna ben ik met een dottingtool stipjes gaan zetten. Ik zet voor iedere bloem 5 stipjes in dezelfde kleur en daarna zet ik met een ander kleurtje een stipje in het midden van de 5 andere stipjes! Tussen de bloemetjes door zet ik nog wat andere stipjes als opvulling. En klaar is de super snelle simpele nail-art! 



Veel plezier met uitproberen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.