Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 22 juli 2012

Time for Bubblegum

Omdat dit mijn eerste echte blog over nagellak is begin ik met een kleurtje wat mij enorm veel aanspreekt. Namelijk roze. Ik heb veel roze lakjes en als ik voor een rek sta met allemaal verschillende lakjes grijp ik vaak als eerst naar de roze. Zo ook bij PrettyPolish. Toen het bericht kwam dat er een neon lijn was van Models Own was ik meteen gaan kijken en had 3 kleuren uitgekozen die mij meteen aanspraken. Purple Passion, Toxic Apple en Bubblegum. En over de laatste in deze reeks schrijf ik deze blog.


Models Own - Bubblegum uit de neon lijn is in het potje al erg fel maar bij vele neon roze lakken die ik al heb geprobeerd blijft het toch een net niet verhaal. Bij bezorging zit het potje netjes in plastic gesealed.


Verpakking


De kwastjes van Models Own vind ik echt heerlijk om mee te lakken. Ze zijn niet breed maar gewoon normaal. Het potje zelf is ongeveer gelijk aan de potjes van Catrice. Gewoon een prettig formaat met 14ml.

Na het uitpakken van het potje is het tijd om te gaan lakken. Ik begon met een basecoat zoals eigenlijk altijd. Na 1 laagje was ik oprecht verrast. Hij dekte bijna helemaal. Hij droogt zoals vele neons iets mat op maar ik vond het nog glanzend genoeg en het droogde best snel op. 

1 laagje

Omdat ik vond dat het nog niet helemaal dekte heb ik nog een laagje aangebracht en het was gewoon super. Alles gedekt mooi glanzend niets op aan te merken. 

2 laagjes

Op de foto's zie je misschien niet helemaal het verschil maar toch was het tweede laagje beter dekkend.

Ik was al heel lang opzoek naar deze kleur lak. Ooit kocht ik een kleurtje in Zweden maar toen dat potje leeg was kon ik nergens meer zo'n kleur vinden. Daarom ben ik erg blij met deze Models Own Neon lak. 

Ik kocht deze lak bij PrettyPolish voor €7,50. Ik vind de prijs kwaliteit erg goed ook al is het aan de wat duurdere kant.

Liefs,
Wendy


3 opmerkingen:

  1. Grrrrr... Ik had een heel verhaal, druk ik op verkeerde knopje!
    Maar een mooie lak.
    Mij te duur, alles onder de vijf mag.
    En een duidelijke blog, vooral de foto's.
    Mis alleen close up van kwastje... :-)

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond de lak ook echt geweldig! En idd het is geen budget meer maar op zich vind ik deze prijs voor deze lak nog wel kunnen!

      En de foto's ja daar moet ik nog een beetje aan wennen en wat voor foto's ik plaats. Dank je voor de tip!

      Liefs,
      Wendy!

      Verwijderen
  2. Echt een kleurtje voor jou inderdaad met die naam ;) Staat je ook prachtig trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.