Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 13 augustus 2012

Catrice LE Coolibri

Vorige maand had Catrice de veel besproken Limited Editie in de winkels gebracht, Coolibri. Een mooie lijn waar je vrolijk van word dus erg zomers. Ik heb uit deze lijn 2 verschillende lakjes die ik voor jullie heb gereviewd. 

Toen ik deze collectie voor het eerst zag ging mijn aandacht vrijwel meteen naar de groene Virgin Forest. De mooie helder groene metallic lak. Wat mij meteen opviel aan het potje is dat er opstond dat je een base coat moest gebruiken. Dit doe ik altijd maar bij deze is het zeker wel nodig! 

De potje is verder hetzelfde als alle andere Catrice potjes alleen hebben deze LE een leuke dop. Zilverkleurig met in de kleur van de lak een tekening inc. jawel een Colibri.




Deze lak (Virgin Forest) heeft een mooie fijne shimmer wat een mooi metallic effect aan de lak geeft. Hij smeert lekker en droogt goed. De kwast is breed maar iets smaller dan de standaard lakjes. Ik heb hem dekkend gekregen in 2 laagjes.



Dan heb ik nog het kleurtje Abloom. Ik had verwacht dat deze lak iets rozer zou zijn maar hij neigt erg veel naar rood. Maar dit maakt hem zeker niet minder mooi! Het potje en het kwastje zijn hetzelfde als bij de Virgin Forest. Alleen staat op dit potje niet dat je perse een base coat moet gebruiken.


Dit lakje heeft en hele mooie creme finish wat hem na mijn idee erg fijn maakt. En daardoor stoorde mij de brede kwast ook minder. Ik heb hem in 2 laagjes dekkend gekregen en hij droogde gewoon redelijk snel.

Al met al vind ik ondanks zijn rode kleur toch erg mooi.

Deze lakjes zijn tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Het is een Limited Edition. De lakjes kosten €2,49 per stuk.

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes! De groene heb ik zelf ook en die behoort tot mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook de blauwe, kreeg er smurfnagels van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die groene geeft helaas ook erg af! Maar met een basecoat viel het wel mee... Met eraf halen gaf het meer ramp!

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.