Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 17 augustus 2012

Metallic Black

Ik zag ze al vaker voorbij komen. Maar toch liet ik de lakjes van Kleancolor vaak staan en klikte ik op internet  verder. Totdat ik er toch een x aan wou geloven. Ze zijn niet heel duur dus waarom niet?! Ik bestelde er 3 en vandaag de eerste review!

Ik begin met 168 Metellic Black van Kleancolor. Het is een mooie zwarte lak met zilveren glitters. De potjes zijn best groot en bevatten 15 ml. Voor mij was dit best een verrassing want ik had ze een stuk kleiner verwacht. Toen ik het potje open draaide zag ik iets tofs! Een gewoon kwastje. Nog een reden om er nu al fan van te zijn. Het enige wat nu nog telde was de smeerbaarheid, droogtijd en de houdbaarheid.

De lak smeerde geweldig en dekte gewoon in 1 (!!!) laagje. Dit was alweer een enorm pluspunt voor mij. Helaas een klein min puntje volgde... Hij droogde niet heel erg snel maar met mijn Dry Spray ging het toch al vlugger. Maar ik vind de kleur echt prachtig.


Ik ben echt blij met mijn nieuwe ontdekking (ja ik weet het ze zijn er al langer). En ben zeer benieuwd naar de andere 2 die ik nog heb.

De Kleancolor lakken zijn te koop bij PrettyPolish en kosten €3,50. Een goed budgetlakje dus een echte aanrader.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.