Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 7 september 2012

Disney 3D Nailart

Ja ja, dit weekend zit ik in Disney. Samen met mijn vriend, moeder en haar vriend reizen we af naar Parijs om hier een weekend heerlijk te genieten! Ik ben een enorme disney fan en eigenlijk het meest van Tinkerbell. Aangezien het mij leuk leek om hier iets mee te doen heb ik speciaal voor jullie Disneynagels gemaakt.


Ik had genoeg spullen die mij konden helpen bij deze leuke nailart. Het is dan wel een hele waslijst geworden met wat ik heb gebruikt en ik ben er 3 uur mee bezig geweest. Maar ach dan heb ik super leuke nagels.


Benodigdheden:
- China Glaze - Fairy Dust
- China Glaze - Kinetic Candy
- Colour Club - Ultra Astral
- Rhinestones
- Stempel plate Konad M40
- Stempel lak Konad Psyche Pink
- Frensh manicure stickers van Essence
- Baby blauwe Acryl poeder
- Zacht roze met glitters Acryl Poeder
- Lila met glitters Acryl Poeder
- 3D Nail malletje (Mickeys)
- INM Out the door Topcoat
- Dottingtool
- Acryl penseel


Ik ben begonnen met een basis Fairy Dust. Een leuk idee zo met die glitters als basis en de naam past erg goed bij het thema.




Toen mijn nagels goed droog waren heb ik met de French Manicure stickers van Essence mijn tips afgeplakt en ben ik deze gaan lakken met de Colour Club - Ultra Astral en China Glaze Kinetic Candy 




Dit laat je erg goed drogen anders trek je met het verwijderen van de strips ook de nagellak mee eraf. Maar na het drogen en het verwijderen hou je een erg lek effect over. 


Omdat ik mijn ringvinger als accent vinger heb gebruikt wou ik hier iets anders op dan op de rest van mijn nagels. Dus ik pakte mijn image plate van Konad en koos voor het mooie prinsessen kroontje. Past ook prima in het Disney thema en vond het wel leuk om dat met roze te doen om de kleur terug te laten komen.


Toen dit allemaal klaar was begon het langste en moeilijkste werkje... Met een 3D malletje mickey hoofdjes maken. Ik had al eens eerder gewerkt met die malletjes dus wist dat het veel tijd zou gaan kosten. Maar toen ik deze gister middag van mijn vriendin kreeg wou ik ze toch wel heel graag gebruiken.


Hoe werkt zoiets nou: 
Stap 1: Je doopt je penseel in de liquid en veegt je kwast af en haalt hem door de acryl poeder. Dan krijg je aan je kwast een klein bolletje.


Stap 2:
Dit bolletje boetseer je een beetje in het gewenste vormpje. En zorgt dat er geen overtollige acryl langs zit. Goed afsmeren met je penseel dus.


Stap 3: 
Goed laten drogen maar niet te hard laten worden.

Stap 4:
Pak met een dottingtool heel voorzichtig je figuurtje eruit. Pas op deze is nog flexibel maar dat moet ook voor het bevestigen op je nagel.


Stap 5:
Zoek de plek waar je het figuurtje wil en bevestig deze. Hiervoor heb je geen topcoat of andere lijm nodig. Als je het figuurtje op je nagel laat uitharden blijft deze zitten.



 Als afwerking heb ik nog diverse steentjes geplaatst zodat ik een Mickey en een Minnie figuurtje kreeg op mijn nagels. Dit alles lak je goed af voor een mooie glas met topcoat.

Ik vind ze persoonlijk goed gelukt en vind ze ook super stoer geworden!


Het is een leuke speciale nailart geworden maar het is wel een tijd rovend klusje. Maar dan heb je wel wat!

Liefs,
Wendy

Vergeten jullie de kortingsactie van papapa.nl niet met code PinkyNails

4 opmerkingen:

  1. Leuk... Echter ik heb geen acryl spullen en zal dit dus niet kunnen maken.
    Echter zou ik het dan kunnen tekenen.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Moet ook maar weer eens met acryl gaan werken, tijd niet gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Disney is zo gaaf veel plezier!
    Nagels passen er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan! En lekker genieten in Disney schatten <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.