Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 23 september 2012

Simpele Zondag

Gister konden jullie de review zien van Essence LE Rebels. Ik heb hier nog een leuke nail-art op gemaakt met een andere techniek waar ik dol op ben. Ik kende de methode al vanuit het maken van kaarten en nu is het er ook voor op mijn nagels. TOP!


Omdat het een simpele zondag is laat ik jullie nu zien wat ik heb gemaakt like a 'Nails Of The Day'

Na het lakken ben ik bezig gegaan met de folie techniek. Hiemee heb ik de zilveren rondjes, vlekken op mijn nagels gemaakt. Ik vind het een super leuk effect. Hoe dit precies werkt laat ik jullie binnenkort uitgebreid zien.


Kennen jullie de folie techniek al?

Fijne zondag!
Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.