Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 28 oktober 2012

Golden Rose

Ongeveer 2 weken geleden kwam mijn moeder terug van haar vakantie uit Turkije. Ze neemt altijd een leuk kadotje mee voor ons. Dit keer kreeg ik 5 Golden Rose lakjes en ze vroeg of dat ze goed waren. Nou mam: You make me happy! en dat terwijl ik zelf een no buy heb. 





Ik vind de potjes echt super sjiek. Ze zijn driehoekig en een lange mooie slanke dop. De potjes bevatten 11 ml dus ook nog best een goede hoeveelheid. Nou ik was wel benieuwd hoe deze lakjes het deden tijdens het lakken dus ik begon met veel nieuwsschierigheid aan deze turquoise .

De kwast is erg fijn, kort en recht, erg soepel gewoon prima kwast zo! Door de dop houdt hij erg lekker vast. 


De substantie is iet wat waterig. Hierdoor baalde ik een beetje want was bang dat de lak niet dekkend zou zijn. Maar toen ik begon viel mijn mond eigenlijk open. Hij was dekkend in 1 laagje!!! Ik heb een 2e laagje aangebracht gewoon voor mezelf. Het was totaal niet nodig.


De glans die de lak had nadat het droog is, is fantastisch! Ik had geen topcoat nodig voor de glans want WAUW! Dit beloofd wat voor de overige 4 die ik heb gekregen. Ik ben benieuwd!

Ik ben enorm blij met deze lak van Golden Rose. Ze hebben helaas geen naam en we moeten het doen met een nummer... Dit is lak 222. 

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige blauwe nagellak, volgens mij een hele fijne merk om in de stash te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had al een holo lak van dit merk maar nu ook nog de gewone lak. Ik ben er erg blij mee!!!

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.