Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 5 oktober 2012

SPAIN!

Het is nu Oktober maar afgelopen zomervakantie was mijn vriendinnetje Angelique naar Spanje op vakantie. Voor zij vertrok vroeg ik haar een aantal dingen en zie hier het resultaat...


Toen ik hoorde dat Angelique en haar vriend op vakantie gingen naar Madrid en nog veel meer andere plaatsen kreeg ik een ingeving. Mijn Flormar lakjes kocht ik in Madrid!! Dus toen ik Angelique sprak vroeg ik haar met mijn lieve puppy ogen of ze wou kijken voor wat Flormar lakjes. 

Ik kreeg al vrij snel een berichtje van haar dat ze al wat had gescoord en 'savonds zag ik haar shoplog voorbij komen. Een aantal lakjes die er tussen stonden wou ik al een langere tijd toevoegen aan mijn stash. Dus ik berichte Angelique terug met de vraag of ze nog wou kijken of ze die ook kon vinden voor mij. En zo groeide mijn tasje met lakjes uit Spanje!

Vorige maand zijn we gezellig naar Rotterdam gegaan om bij te kletsen en natuurlijk aankopen ruilen. Ik had immers voor haar ook wat spullen gekocht. 

En dit kreeg ik mee naar huis:



1 Sephora lakje
1 Kiko lakje
2 Catrice lakjes
5 Flormar lakjes

Ik kon mijn geluk niet op! De reviews en swatches van deze lakjes zien jullie wel voorbij komen of zijn al voorbij gekomen! Ik ben blij met deze lakjes dus Angelique nogmaals HEEL ERG BEDANKT!!

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.