Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 8 november 2012

Angel Wings

Alweer een China Glaze lakje? Ja, vandaag wel. Waarom deze? Omdat deze uit de nieuwe kerst collectie komt. En nog niet zo heel lang te koop is. Mochten jullie twijfelen of je deze wil aanschaffen? Kijk dan gauw verder en aarzel niet meer!




China Glaze heeft een nieuwe kerstcollectie uit gebracht. Holiday Joy bestaat uit 12 prachtige lakjes en diverse giftsets. Vandaag heb ik voor jullie het prachtige gouden glitter lakje Angel Wings. Dit lakje zit ook in 1 van de giftsets samen met Glistening Snow. Toen ik de lakjes van deze collectie aan het bekijken was en de naam van dit lakje zag was dat echt een MUST voor mij!

Angel Wings is een mooie gouden lak met een enorme hoeveelheid kleine holografische glitters. Ook de flesjes uit deze collectie bevatten 14ml en de kwast is mooi lang en dun. Hiermee kun je heel precies lakken.


Wat mij meteen opviel is de dichtheid van de glitters en hierdoor is hij compleet dekkend in 2 laagjes. De lak droogt enorm snel. Wel droogt hij mat op en heeft de lak een wat grovere structuur. 


De nieuwe collectie is in meerdere webwinkels te koop. O.a. bij PrettyPolish en Enchantra. De prijzen lopen uit een van €4,95 tot €5,95. De mijne kocht ik bij Beauty Company met de actie 6 halen 4 betalen.

Hebben jullie al lakjes uit deze collectie? Of welke zouden jullie graag willen?

Liefs,
Wendy

4 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.