Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 19 november 2012

Haunting

Haunting... Jagen? Jagen op prachtige nagels in een donkere nacht met glitters aan de donkere hemel. Ja dat is mijn gevoel bij deze nagellak. Een prachtige zwarte kleur met zilveren glitters. En dat allemaal in 1 lakje. China Glaze bracht zo deze beauty uit. 




China Glaze grijpt vele feestdagen aan om een leuke set met nagellak te maken. Zo kwam in 2011 de halloween collectie Haunting uit. Deze collectie bevatte een aantal prachtige lakjes en vandaag heb ik Haunting voor jullie. 

Zoals ik al vertelde is Haunting een super mooie zwarte lak met enorm veel zilveren glitters. Het is gewoon een plaatje. Hij brengt erg makkelijk aan met de dunne kwast en de glitters hoef je niet op hun plaats te leggen. Dit gaat totaal vanzelf. Net als alle andere China Glaze lakjes bevat ook dit flesje 14ml aan inhoud. 


Haunting is dekkend in 1 laagje en geeft dan meteen de super glitters op je nagels. De substantie is erg fijn en smeert dus lekker. Ik ben echt super blij met deze lak want je kan hem prima gebruiken als basis lak voor een nail art ondanks de glitters die erin zitten.


Ik kocht deze lak destijds bij Enchantra voor €4,95. Hij is na mijn idee niet overal mee te verkrijgen.

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.