Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 28 november 2012

Make up studio #41

Zoals jullie vorige week konden zien was ik bij de opening van de Make Up Studio in Eindhoven. Hier kocht ik een aantal prachtige producten. Zo ook 2 nagellakjes. Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van deze producten. De foundation en blush zijn namelijk erg fijn in gebruik dus hoe is dan de nagellak. Afgelopen weekend heb ik dit product prima kunnen testen.



Wat mij meteen opviel toen ik tussen de lakjes stond te snuffelen is het enorme aanbod aan kleur. Waar ik moest beginnen? Nou gewoon bij het begin. Van glitterlakjes tot duochroom. Van neon tot nude. Voor iedereen is er iets. Het enige wat ik alleen een beetje raar vond was de sticker bij de neon lakjes. Alleen voor kunstnagels. Wat hier nou de precieze reden van is geen idee maar ga het zeker nog eens aanhalen.



Van alle lakjes heb ik een paars lakje gekozen met een prachtige gouden shimmers wat dus een mooie gouden gloed geeft. Ik vond hem erg opvallen en de kleur is erg warm. De lakjes hebben geen naam maar nummers (erg jammer). Maar lakje #41 is het lakje waar ik het over heb.



De flesjes zijn sjiek en mooi verpakt. In een zwart doosje met een kijk raampje. Het flesje is vierkant en heeft een vierkante grote zwarte dop. Tijdens het lakken kun je die dop eraf halen. Zodat je een mooi rond dopje over houdt die fijn in de hand ligt. Alle flesjes bevatten 12ml. De kwastjes zijn smal en hiermee kun je precies en goed lakken.


Deze prachtige paars/gouden lak is dekkend in 2 laagjes. En wat mij enorm blij maakte was dat de lak super snel droogt. En als de lak droog is heeft hij een prachtige glans. Na dit lakje ben ik enorm nieuwschierig naar meer van hun lakjes.



De lakjes en alle andere make up van Make Up Studio zijn te koop in de winkels. Hiervan zijn er 4 in Nederland. In Amersfoort, Amstelveen, Den Haag en Eindhoven. De prijzen van de lakjes zijn gelijk en kosten €12,90.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt een prachtige kleur paars

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben een beetje slaperig geweest en vergeten een foto van de lak op mijn nagels te posten maar goed... Hij staat er nu wel en het is echt een prachtige lak ;)

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.