Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 9 december 2012

Easy Sunday Stars

Weekend! Dit zijn altijd de momenten dat ik mij best doe om mijn nagels mooi te hebben. Vaak op vrijdagavond ga ik er voor zitten en lak ik mijn nagels. En soms doe ik er nog een nail art over heen. Dit heb ik voor vandaag ook gedaan. Lekker simpel maar toch enorm leuk!

Iedereen heeft wel eens een dag dat het gewoon allemaal lekker vlot, simpel en niet veel gedoe moet zijn. Nou voor deze dag een Easy Sunday Nail Art.


Mijn nagels waren al gelakt met de bruine matte lak van NYX genaamd Chocolate. En tussen al mijn image plates zag ik wel wat leuke figuurtjes. Ik heb een plate van Mash gebruikt. Deze zijn te koop bij Pretty Polish, zijn erg mooi en niet duur. Ik heb met een licht blauw kleurtje van Konad gestempeld zodat ze goed zichtbaar zouden worden.

Toen ik bezig was met stempelen moest ik denken aan Sonja. Stars all over! 


Mijn wijsvinger is niet helemaal strak gelukt maar dit zag ik pas na het maken van de foto. Maar voor de rest vind ik hem super!

Fijne Zondag!
Liefs,
Wendy

4 opmerkingen:

  1. Wauw... En een leuke kleuren combi! Ja ik straal overal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb er veel leuke reacties opgekregen. Ook over de kleuren :D Dus het is een geslaagde Easy Sunday Nail Art :P

      Verwijderen
  2. Leuk gemaakt! De blauwe kleur knalt ervan af!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.