Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 24 februari 2013

Shoppingmandje!


Het is weer zondag dus tijd voor mijn Shoppingmandje. Ben je benieuwd wat ik er afgelopen week weer in legde dan moet je zeker even verder lezen!

Ook zitten er mijn geshoptte spulletjes van de HuisHoudBeurs in die ik vorige week kocht.




Op de Huishoudbeurs kocht ik diverse lakjes en nog wat stempel producten. Hier een leuke overzichts foto.


Als eerst kwamen we de stand van Golden Rose tegen. Deze hadden een heleboel nagellak staan en overal stond een briefje met 2+2. Dus ik zocht de Jolly Jewels op want hier was ik wel nieuwsschierig naar. Maar bestellen deed ik niet want ik wou ze even goed bekijken in het echt. 4 van de kleuren vond ik super en legde ik in mijn mandje... Verder vond ik de overige lakken erg prijzig. Ik weet dat ik er goedkoper aan kan komen dus die heb ik laten liggen.

Helaas bij de kassa aangekomen waren deze lakken uitgerekent niet bij de 2+2 actie. Maar het rare was dat stond nergens dus zeiden wij daar wat van en kreeg ik uiteindelijk nog 1 lakje gratis.


Ik de lakken even snel op een nagelwiel gelakt en vond ze echt super mooi! Dus een geslaagde winst van Golden Rose. 

Na deze stand gingen we opzoek naar Fogan. Want altijd leuk nog wat lakken scoren van €0,99 per stuk. Hier ben ik helemaal los gegaan! 


Een overzichtje van de gekochte lakken.


Een overzicht van de gekochte stripers. Allemaal nieuwe kleuren!



Nu de lakken nog even van wat dichterbij! Ik ben erg benieuwd naar de glitter lakken en de paarse lak op de eerste foto. Maar die swatches komen nog :) 

Ook hadden ze bij Fogan her en der een WetnWild lakje liggen dus ik heb er ook nog 1 van meegenomen. Het was immers toch 11 producten voor €10,00.



Dit was nog niet alles van de HuisHoudBeurs. Ook kwam ik nog een stand tegen van ENAS een stempel merk. Het is iets anders stempelen dan een plates en schraper maar zeker niet minder leuk! Binnenkort laat ik zien hoe deze stempels werken!


Zo dat waren mijn uitgepakte plastic zakjes van de huishoudbeurs. Maar dat was deze week nog niet alles. 

Maandag gingen we even boodschappen doen in Duitsland en ik keek mijn vriend even lief aan om nog even langs de DM te gaan. Dit keer een andere. Hier stonden de lakjes van Hugs & Kisses nog wel. Dit is een Limited Edition die niet naar Nederland komt... Helaas niet alles meer. Maar wat er stond heb ik meegenomen. Het geluk wat ik had is dat van alle basis lakken er nog 1 stond. Van de toppers helaas nog maar 1. Deze ging nog wel mee.


Ik vind dat ik best veel geshopt heb deze week dus volgende week zal het een heel stuk minder zijn! 

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.